iPhone X : Uzun Kullanım Testi – iPhone X’in tüm artıları ve eksileri!




https://shiftdelete.net/iphone-x-uzun-kullanim-testi-video

Apple’ın iddialı modeli iPhone X uzun kullanım testi videosuyla karşınızdayız. Yaklaşık 4 aylık kullanımdan sonra iPhone X ile yaşadığımız deneyimlerimiz neler? iPhone 8 Plus ve diğer üreticilerdeki rakiplere göre avantajları ve dezavantajları.

iPhone X ile ilgili tüm merak edilenleri, iPhone X uzun kullanım testi videomuzla sizlere aktarıyoruz.

iPhone X uzun kullanım testi UKT

iPhone X’in 3 Kasım…

Have any Question or Comment?

47 comments on “iPhone X : Uzun Kullanım Testi – iPhone X’in tüm artıları ve eksileri!

tolga hakkı altanın yanında emanet gibi durmuş tabi abi evet abi aynen 😀

Reply

Kamera konusunda iPhone x te baktım huawei mate 10 pro ya da baktım mate mp olarak iyi kalite olarak iyi özellik olarak iyi ama
Sanki iPhone fotograf cekimi ve yazılımsak olarak daha kolay ve kalite ortaya çıkarıyor Apple mühendisleri kamera yazılımsak olarak cok daha iyi deneyim sağlayiyor insana sizin düşünceniz nedir ?

Reply

Aldıysa aldı kime ne bundan istediği parayı verir ülkede öncü olmuş adam ilk video yapmak istemiş dünyada siz ne anlarsınız bi kez olsun destek verin iyi şeylere

Reply

abi bana bir tane telefon gönderir misin?.sağlamından

Reply

Bü video yü iPhone X izleyenler +1

Reply

Iphone X 1-çok pahalı "4000tl" ucuz değil, 2- arama geldiği zaman arayan kişi gözüküyor fakat cevaplama tuşu 10 saniye sonra geeliyor 3- şarj yüzdesi görünmüyor 4- yüz tarama ile kilit açma özelliği berbat 5- 5.'ye gerek yok bence.. fiyatı astronomik.

Reply

tolga sakalı hacivat gibi yapmısın birde onun gibi sürekli kafa sallıyorsunn .. :=

Reply

Bu video samsung sponsorlugu ile cekilmistir

Reply

Beyler 1-2 aya iphone x alcam ama kararsizim telefon elimden dusmuyor hep sosyal medya ve oyun . Hem performans hemde diger ozellikleri iyi olan bir telefon onerirmisiniz ?

Reply

SwiftKey bildiğim kadarıyla iOS platformunda da çalışıyor

Reply

Boşver iphone u hakkı abi kazağın süpermiş 👍🏼💪🏼

Reply

Kaç bin tl demiştiniz ????

Reply

Yorumlara bir göz atayım da apple haterlar neler yazmış…

Reply

Üç yıl önceki iPhone deneyimini ben de özlüyorum. Üreticiler arasında son beş yılda iyice artan "her yıl yepyeni özelliklerde yeni modeller" çılgınlığı sadece kullanıcıya zarar veriyor, dilerim bundan tüm dünya olarak kurtuluruz. Ben hâlâ iPhone SE kullanıyorum. Ekranı biraz küçük ama Plus modellere tercih ederim. Bu durumda yeni bir iPhone alacak olsam tercihim iPhone X ve iPhone 8 Plus değil, iPhone 8 olurdu.

Reply

Çok abartmışsınız , şimdi öncelikle; bende ı phone kullanıyorum , ya abicim para mı aldınız androidden bilmiyorum ama bu kadar abartılmaz , bi kere o internet paylaşımında ben 2 senedir sıkıntı çekmedim 6s de , diğer kilolu tosun arkadaşımız şu hayatta en son güveneceğim tiplerden abartmış ve tipe bakınca daha çok inşaat ustası gibi duruyor ama teknolojik bir ağabeyimiz 🙂 , tosunum gelmiş diyorki yok benim MacBookum üst kattaki başka WiFi ağına bağlanıyor oysaki ben ona bağlanmasını istemiyorum , ulan bende neden olmuyor bu sıkıntı , tüm sorunlar sendr mi çıkıyor , az reel ol derim . Ben ı phone kolik biri değilim ki bir amerikan malı olduğu içinde savunmam amaaaaa şuda var ki eğri oturup doğru konuşmak gerekiyor adamlar hem hızlı hem de sosyal ağlarda kasma sorunu yaşamadığın klavyesi muazzam olan bir telefon yapmışlar , ben bunu android de olsa 1 saate yazamazdım . Bu arada soldaki abicim bi yere bende değineceğim , yok u YÖK çok yazıyor haklısın reis ekjsksuskns

Reply

Çentik alışılacak gibi değil

Reply

iPhone x Ben cok memunu sizler cok bos konusuyorsiz

Reply

Ben iPhone x kullanıyorum sıkıntı çekmiyorum hatta çokta memnunum ama iPhone 8 plus kesinlikle daha oturaklı bir telefon

Reply

4900₺ nerede satılıyo hiç öyle bir fiyata raslamadım bildiğiniz bir mağza varsa paylaşın gidip alıcam

Reply

Ego bencillik aşağılılık araya virgül hepsi daha fazlası kanalımda yok.

Reply

Abi iki sandalye çekemediniz mi altınıza ben deli oldum sizi ayakta gördükçe 26 dakıka boyunca çok pis tribe girdim suan Hasbinallah ya

Reply

Kapanan internet için diğer iphonelardaki alt taraftan çekerek açılan pencereden ağ paylaşımını bulunabilir yaparsanız direk ağınızı görebilirsiniz.

Reply

iPhone 8 plus daha iyi iPhone’ x den % 100 hemde

Reply

haci s7 ile başlayan süreç neticesinde artık samsun afyonu her türlü tokatlıyor yani, bide düşünün apple in bizlere bu .m salaklar her türlü alacak diye hakaret edip karşımıza çıkarttığı ürünlere ulan her şeyi geçtim kardeş 2017 yılındaaa hala daha kamera rezalet ama bizi ios kendine bağlıyor. Amma ben artık yeter diyorum
x alıpta o kadar para veripte mal gibi yukarda çentik sterio hoperlor neticesinde 7 den beri konuşma esnasında ahizeden hayvan gibi dışarı ses çıkması ( her seferinde kısıp açmak zorunda kalıyorsunuz) , kamera rezaleti, hızlı şarj için anasının nikahı kadar para harca, arkada kafam kadar kamera çentiği, PARMAK İZİ'NİN ARTIK OLMAMASI gibi rezaletlerle uğraşılma. ayrıca ilkay zamanın youtube sayfasında da x i neden iade ettiğini ve benim dediklerim haricindeki yaptığı hataları çok güzel anlatmış izleyin.

Reply

Hakkı bey özellikleri kötülersin ama genede kullanırsın X’i :))

Reply

iPhone fanı olmana rağmen her şeyi tüm gerçekliğiyle aktardığın için çok teşekkürler

Reply

Abi kulanım sıkıntısı çektiğsen gönder yani ben güzelce sıkıntısız kulanırım sizin kanal için

Reply

İphone X bir prototip telefondur. Apple alel acele piyasaya sürmüştür. Benim kişisel görüşüm.

Reply

Note 8 im var gayet memnunum soruları alabilirim

Reply

abi kullandiginiz mikrofon sistemi nedir?

Reply

hiç bir telefona 5000lira para verilmez, özellikle bu kadar handikaplarla dolu bir telefona asla. Alacak veya alan arkadaslara sesleniyorum Asgari ücretle ev geçindirler var, el insaf!

Reply

Bu devirde apple kartone yapışık jelatin üretse alan olur amk. Bu kadar marka mallığı var küresel.

Reply

Vahu vahu vahu övüle övüle bitirilemeyen telefon şimdi böyle mi oldu

Reply

arkaplan hiç olmamış dostlar önceki videolarınızdaki arkaplanlar çok daha güzeldi.

Reply

Ben turkiyeye geldigi gun aldim. 1 ayda ekran cizildi valla. Simdiye kadar iphone 3-4-5-6-7 kullandim bunun gibi cizilmiyordu. Benim icin hayal kirikligi oldu bu konu sadece. Ekran koruyucu alarak bu sorunu cozdum tabiki. Bu arada hakki abi iphone x guncelleme geldi dediniz fakat gelmemis. Appstore da surum tarihcesi 6 ay diyor. Benim telefonda uste ve altta bosluklar var.

Reply

Parası olmayan boş muhabbet yapmasın çatır çutur kullanıyorum , şuan için en iyisi budur.

Reply

önce kendi uygulamanızı optimize edin

Reply

ben 7 plus aldım daha iki aylık telefon ama güncelleme telefonumu yavaşlattı iki aylık telefonu neden yavaşlatırlar apple gözümden çok düştü ayıp …

Reply

İphone 8 plus ilk çıktığında çok beğenmiyordum ama vazgeçtim apple dan soğudum android kullanicisiyim.. 2.5 yıldır not 4 kullanıyorum gereksiz kullanmadığım uygulamaları devredışı bıraktım ve yoğun kullanımda bir günü çok rahat çıkartıyorum. Android yavaşlar diye yorumlar var evet çok nadir üzdüğü oluyor ama dediğim gibi çok nadir oluyor. Hal böyleyken neden apple a 4 -5 binlira ödemeliyiz? Farkı ne güncelleme alınca yavasladiktan sonra flash tv de 99 liraya satılan telefonlarıyla ayni altyapısyi kullanan bi telefondan farkı ne ? Apple artık eski apple değil..

Reply

Yaklaşık 4,5-5 aydır kullanıyorum. Gömdüğünüz kadar değil, gayet memnunum..

Reply

videonun başında yine biz telefonu ilk alan olduk ve 19000 tl verdik ve dünyada ilk videolardan birini çektik diyerek havalarını attılar. Hele Hakkı abimiz varya. Bu yüzden dislike. (Hakkı abimiz bakalım ne zaman bu hava atma işini bırakacak)

Reply

Instagram'ı kullanıyorum ama kalite düşmesin diye OnePlus 5T alsam nasıl olur?

Reply

abi benim soruma bir cevap verirmisin lufen diamond proctect almaya degermi 18 ay kadar gecerliligi varmis o sure bittiginde camda sorun olurmu ben i phone 8 in onune arkasina surmek istiyorum ne dersin ?

Reply