Samsung Galaxy S9 Plus İnceleme – iPhone X ve Mate 10 Pro ile karşılaştırdık!




İnceleme metni ve fotoğraf çekim örnekleri için:
https://shiftdelete.net/samsung-galaxy-s9-plus-inceleme

Samsung’un yeni amiral gemisi Galaxy S9 Plus inceleme videosuyla karşınızdayız. Geliştirilmiş kamera ve güçlendirilmiş işlemcisiyle Samsung Galaxy S9 Plus hakkında tüm detayları inceleme videomuzda sizlerle paylaşıyoruz.

Galaxy S9 ailesindeki iki model arasındaki fark, Galaxy S9 Plus yönünde açıldı. Galaxy S9 Plus’ın, Galaxy S9’a göre ciddi avantajları…

Have any Question or Comment?

41 comments on “Samsung Galaxy S9 Plus İnceleme – iPhone X ve Mate 10 Pro ile karşılaştırdık!

2020 DE 5G HAYATIMIZA GİR ÇOK AZ KALDI SENEYE 5G Lİ TELEFONLAR ÇIKIYOR BU TELEFON ÇÖP OLMAYACAK MI ESKİ NOTE 3 DE YAŞADIĞIMIZ DENEYİM GİBİ

Reply

Ah be hakkıcım ayıp sana, şu samsungu övdüğünüz gibi diğer telefonlarıda övseniz abone sayınız artar.
Tamam sempatiksiniz, samsung güzel işler yapıyor fakat sony gibi kaliteli cihazları haksız yere gömünce insanlar sizden uzaklaşıyor.
Adil olun yeter

Reply

S8 de de aynı problem var instagramda ön kamera acılmiyor

Reply

Yakın zamanda çıkması beklenen cihaz var mı hocam

Reply

samsung s9 plus xi bile gecemez birakin x plus i

Reply

Note 5'ten geçmeyi öneriri misiniz?

Reply

S8 plus kullanıcıları tir tir titriyo Allahım sokağa nasıl çıkıcaz s9 plus yok napıcaz diyolar zaten hakkı senin olmayan beynini siz telefon incelemeyin amk

Reply

Bir telefona 4 bin lira 5 bin lira veriyoruz ama youTube dan veya başka bir yerden video izlerken video 16:9 ama telefonun ekranı18.5:9 bu yüzden görüntü ekranın belli bir yerine kadar alınıyor. Videoyu tam ekran yapacak olursak da görüntünün bir kısmından kayıp oluyor. Bu durumun bir düzeltilmesi var mı. 2 senedir bu böyle ve hala bir düzeltilme gelmedi diye biliyorum. SDN ekibinden cevap alabilirsem sevinirim. Teşekkür ederim.

Reply

Tamam kardeş para alıyorsunuzda karakterinizi satmayın.. Bu telefonu s8+ dan ayrın tek fark kamera onun dışında hic bir fark yok hacılar abartmayın kamerayıda kimse bu telefonlarla profesyonel fotografcılık yapmıyor. Bu özellikler tüm tellerde var geçin bunları. Bataryalar ne halde bataryalar. Kamera ile 4k video çekince kaç saat gidiyor batarya onuda söyle… TR deki versiyonlar exynos işlemcili snapdragonlar burda yok 🙂 hakkı koymuslar adını ki hakkı hak edene ver diye ama sen parayı aldığına çok tapıyorsun.

Reply

yine iki tane samsung laylaycısı iyi tiyatro yapmış

Reply

P20 yi bekleyin gümbür gümbür geliyor

Reply

İphone tanıtıyo olsa sağdaki nasıl bağırır

Reply

Abim inan ki iphone 7 aldım yenilerde 1 hafta oldu okula gidiyorum kulalık evde yanımda yok arkadaşlardan istiyorum bi an boşluguma geldi baktım 3.5m jak nereye sokacagımı şaşırdım dediğiniz gibi dogru haklısınız çok güzel bişe ☺️😂😉

Reply

iMac pro alsanıza inceleme yapsanıza hadi ne oldu herkes yapıyor siz neden yapmıyorsun applecılar

Reply

Hocam yeni bi telefon alicam Iphone X dusunuyorum . Tel elimden dusmuyor oyunlar ve sosyal medyalar icin kisacasi performans telefonu almayi dusunuyorum simdide s9+ cikti kararsiz kaldim ? iphone X den iyimi ? Yardimci olursaniz sevinirim

Reply

Sony'e her model incelemesinde alakalı alakasız vur ama Samsung'un slow motion kayıt özelliğinin 1 nesil önce Sony telefonlarda geldiğini söyleme, Samsung'un sensörünün yine Sony olduğunu es geç. Tarafsız inceleme bu mudur?

Reply

Iphone 8 plus mı samsung s9+

Reply

Ben de iphone kullanan biriydim. Şuan Note 8 kullanıyorum. İsim vermeden eleştirmek istiyorum bazı kanalları. Bu sabah bir video atmışlar SDN'ye tatlı bir gönderme tarzında. Bu gayet doğal ve güzel bir şey. Fakat takım tutar gibi gözü kör olmuş fanatik markacılar hem o kanalı hem de bu kanalı körü körüne eleştirmiş. Eleştirsinler ama argo ya da aşağılayıcı tarzlarından vazgeçsinler. Bu videoları hazırlayan insanlar teknolojiye gönül vermiş insanlardır ve her markanın artı ve eksi yönlerini söylemeliler ki bir markanın tekeline girmeyelim. Sabah bu kanala gönderme yapan kanalın videosunu da izledim. Güzel bir video olmuş ama eleştirilen kanalın videosunda yani bu videoda 3 telefon markasından söz ediliyor. Bunlar s9 – x ve mate 10 pro. Gönderme yapan kanalda x sürekli google pixel ile kıyaslanmış. (KALINLIK,ÇİZİLME VS.)
Ayrıca note8 kullanıcısı olarak söylüyorum benim cihazımda yüz tanıma aktifken 1 güneş gözlüğü ve 2 tane farklı miyop gözlük kullanıyorum. Bunları farklı günlerde kullandığımda hiç birinde kilit açılmama problemi yaşamadım. Bahsi geçen kanalın sabahki videosunda yüz tanıma görmüyor demiş ama ben de sıkıntı yok. Kendisi sürekli iphone x kullanıcısıymış ama sürekli bir note8 kullanıcısı olarak benimle aynı verimi alabileceğini düşünmüyorum. Çünkü yüz tanımayı hangi ortamda kaydettiği bile önemli. Bazı yorumlarda gördüm note8 de sadece iris var zannediliyor. Bu cihazda hem yüz tanıma hem göz tanıma var. Göz tanıma aktifken zaten gözlükten tanıyamaz sizi. Burada note8e haksızlık yapılmış. Note8'i eleştirdiğim nokta ise güncelleme oreo hala benim cihazıma gelmedi.
Hakkı ALKAN objektif değil diyen arkadaşlar dönsün eski videolara baksınlar. Adamın adını iphoneci olarak koymuşlardı. Her yıl farklı cihaz öne çıkabilir ve oda haklı olarak o cihazı övebilir bunda yadırganacak bir şey yok. SAYGILAR.

Reply

Abone olana abone olurum alta abone oldum yazın

Reply

Iphone X mi S9+ ? Satin alcam kararsizim performansa onem veriyorum . Oyunlar icin

Reply

ulan serefsizler tolga abi cekmesin video diyonuz adam dogru anlatiyo herseyi konusması benimde hosuma gitmiyor agır konusuyor cunku🤗😂😂😂 ama herseyi dogru anlattindan severim birde allah rizasi icin s6edgeplus 3 senedkr kullanjom 0 sikinti aldimizdan bu zamana kadar neler degismis olabilir ltfn video 5dk lik olsada yeter

Reply

Telefonum iphone 4s , 6. Yılını dolduruyor seneye okula yazdırcam

Reply

njote 8 dede parmak okuyucu su çukurdaydı

Reply

Sony Xperia XA1 ultra kullanıyorum. Samsun sport saat kullanıyorum. Fakat telefonu değiştirmek istiyorum. Note 8 piyasada snapdragon işlemcili 3.300 var. Fakat s9+ plus modeli 5199tl hemde snapdragon değil. Sizce hangisi almalıyım. Kararsizim. Tavsiye verirmisiniz.

Reply

Başarılı bir inceleme tbr

Reply

S6 Edge plus 6.9 mm 3000 mAh
S7 Edge 7.7 mm 3600 mAh
S8 Plus 8.1 mm 3500 mAh
S9 plus 8.5 mm 3500 mAh

Dahada incelmesi gerekirken telefonlar kalınlaşıyor anlamsız bir şekilde

Reply

SAMSUNG s9 plus aldim tam oyun canavari ve intel i7 daha hızlı ve iphone x daha hızlı tam canavar

Reply

Umarım, Maliye Bakanlığı aldığı önlemleri arttırır. Bu ithal telefonlara bu kadar vergi dahi vatandaşımızı almaktan geri bırakmıyor. O zaman önlemleri arttırmak lazım. Sözde taksit yasağı var. Tüm teknoloji marketleri bir şekilde bankalarla anlaşarak kullanıcıya çılgın faizlerle kredi kullandırtarak bu oyuncaklardan aldırıyor. Operatör deliliğinden bahsetmiyorum bile.

Reply

tolga teknosa tezgahtarı gibi

Reply

Elinize sağlık çok güzel ve keyifli bir videoydu.

Reply

Aaah dostlar Samsung yapıyor bu işi. Hakikaten yapıyor. Tasarım, kullanılabilirlik, pratiklik, çevre birimleri uyumluluğu, giriş çıkış portları zenginliği hepsi on numara. Bir batarya değişmiyor. Batarya da değişebilseymiş tam olurmuş.
Kulaklık jakı var,
Hafıza kart girişi var,
Parmak izi okuyucu var,
İris tarayıcı var,
Oyunlar için bol bol ram var (keşke 8gb olsaydı. Bilgisayar parasına telefon alıyorsak rami de bi zahmet bilgisayara yakın olsun) yani var oğlu var.

Kişisel yorumum:
Arkanın cam olması kötü. Biz ekranı korumakta zorlanıyoruz bir de arka panelin cam olması çıktı. Yere düşünce sadece ekrana bakardık kırıldı mı diye şimdi bir de arka kasaya bakıyoruz! Orayı da korumak zorunda kullanıcı. Bir sürü insanın elinde telefon var ekran sağlam arka kasa kırık 😀

Bu cam olayı ve bataryanın değiştirilememesi benim eksi gördüğüm tek nokta. Keşke tüm telefonların standardı bunu karşılasa.

Reply

Sanırım iPhone x ukt ile iphondo beyciğimizin dikkatini çekmişsiniz..

Reply

Bixby hakkinda bi video cekseniz, siriyle karsilastirsaniz cok iyi olur. Hic bir yerde bunlar hakkinda video yok(Turkiyede yani).

Reply

Hiçbir markanın fanatiği olmamak lazım.Rekabet markalar arasında olmalı ki daha iyi ürün geliştirsinler.Sizin için en güzel cihaz,sizin işlerinize ve kullanım alışkanlıklarınıza göre kullanımı en rahat cihazdır.Artık yavaştan başladı ama zamanla daha da artacak olan şey akıllı telefon fiyatları arttıkça satışların azalacak olmasıdır.Hiçbir amiral gemisi telefon 4-5bintl fiyatını haketmiyor.o cihazlara verilecek paralara hayatınızı kolaylaştıracak daha fazla cihaz alabilirsiniz ki bunu yapmak daha mantıklı olacaktır.Tüketim çılgınlığından kurtulmak lazım.İhtiyacınız olmayanı almamak lazım…

Reply

Mate 10 neden aamsungla karşılaştırdınız ki samsung halen çöp

Reply

Note 8 kullanıyorum s9 plus geçmek mantıklımı sizce?

Reply